Hej!

Ladda ner senaste versionen av webbläsare.

Konsumentservice

Karinäs konsumentrådgivare hjälper dig gärna med produktinformation eller goda råd och tips om hur du kan tillaga din kyckling. Vi besvarar dina frågor per telefon eller e-post. Hör gärna av dig till oss!

Fråga oss

För att vi skall kunna utreda ärendet och återkomma med svar ber vi dig att fylla i uppgifterna i formuläret så noggrant du kan. Vi gör allt för att ge dig ett svar så snabbt som möjligt via e-post. Du kan även ringa vår konsumentservice: Konsumentservice betjänar Er vardagar från kl 10.00-14.00. Samtal till konsumentservice är kostnadsfritt Telefonnummer +358 20 59 59 77

Meddelande

Kontaktuppgifter

Jag vill gärna att ni kontaktar mig

Reklamationer

Vi på HKScan vill givetvis att du skall vara nöjd med våra produkter. Om du mot förmodan inte är det så vill vi veta varför. Vi behöver så utförlig information som möjligt för att kunna utreda ärendet vidare därför efterfrågar vi originalförpackning,  dess datum och koder likväl som även bilder, kvitto och inköpsställe.

Tack för att du vill hjälpa oss med vårt kvalitetsarbete.

Om en meningsskiljaktighet mellan konsumenten och HKScan inte kan lösas genom förhandling mellan parterna, kan konsumenten föra ärendet vidare till Allmänna Reklamationsnämnden (www.arn.se) för att få saken prövad.

ARN:s postadress är: Box 174, 101 23 Stockholm.

Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida.
Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta, läs mer om HKScan's integritetsmeddelande.